All for Joomla All for Webmasters

Kako kupovati na našoj web stranici

Molimo pročitajte upute kako bi što lakše obavili narudžbu željenih proizvoda

Upute

Plaćanje
Mogućnost plaćanja po ponudi na transakcijski račun naše tvrtke ili u gotovini kod preuzimanja robe – pouzećem.
Zagreb – za sve narudžbe iznad 100 kn dostava je besplatna!
U sve navedene cijene uračunat je PDV.
Prilikom narudžbe molimo navesti način dostave i plaćanja!
Načini dostave

Hrvatska pošta je naš partner za dostavu paketa. Isporuka je moguća na odabranu adresu ili poštanski ured.

Masa paketa Uručenje na adresu Uručenje na poštanski ured
Do 2 kg 25kn 22 kn
Do 5 kg 29kn 25 kn
Do 10 kg 33 kn 28 kn
Do 20 kg 39 kn 33 kn

 

U navedene cijene dostave obračunat je PDV!

Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Obavijest o načinu prigovora potrošača

Sukladno čl. 10. st. 1. – 3. Zakona o zaštiti potrošaća (NN 41/14)

Obavještavamo potrošače da eventualni pisani prigovor na kupljenu robu mogu dostaviti na adresu:
people2people d.o.o.
Babulek 20, 10090 Zagreb
ili e-mail: berna@people2people.hr

Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na pisani prigovor odgovorit ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo vas da obavezno napišite svoje podatke; ime i prezime te adresu dostave.

Reklamacije i povrati

U slučaju određenih reklamacija, oštećenja prilikom isporuke, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo Vas da nam se javite u roku od 48 sati od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju našoj tvrtci i to e-mailom na berna@people2people.hr, telefonski na telefon: 099 3031390 ili pismeno u zakonskom roku od 14 dana.

Pravo na reklamacije kupac/korisnik stječe ako:

  • roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
  • isporučena roba ne odgovara standardima
  • je došlo do oštećenja prilikom isporuke

Pri preuzimanju robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati. Sve navedene pritužbe riješiti ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.

Izjava o privatnosti

people2people d.o.o. obavezuje se:

*pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su neophodni za ispunjenje obaveza tvrtke prema istima

*informirati kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajući kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s liste ljudi koja se koristi za marketinške kampanje

*čuvati podatke o korisnicima koji su dostupni samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. people2people d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Kao korisnik internetske trgovine dužni ste čuvati svoje pristupne podatke te ograničiti pristup svojem računalu. Pristupne podatke ne smijete dijeliti s drugim osobama.