All for Joomla All for Webmasters

Imate pitanja ili želite suradnju?

KAKO RAZLIKOVATI DOBROG OD LOŠEG TRENERA

Društvene su mreže pune raznih trenera, i ja sam eto jedan od njih. Volim vjerovati kako svojim pristupom odskačem od uobičajenog, ali to prepuštam drugima da prosude. Do sada sam imao prilike raditi izravno s povećim brojem ljudi te s još više ljudi u teretani u kojoj radim pa sam čuo svakakve horror priče o bivšim trenerima koje su neki ljudi imali. I na svoje sam oči isto vidio svašta te čuo i priče od drugih ljudi iz branše. Postavlja se onda pitanje: Kako da netko odabere trenera s kojim vrijedi surađivati?

 

Kako prepoznati lošeg trenera kada ga vidite uživo:
1. Ne bilježi ništa. Ne prati broj ponavljanja iz treninga u trening, kilažu s kojom radite, opsege ključnih dijelova tijela, itd. Trener bi vam trebao moći jasno predočiti napredak.
2. Više se trudi kako bi vas zabavio nego trenirao kao spada. Stalno mijenjanje vježbi, raspona ponavljanja i načina treninga (stanični rad, kružni, tabata) možda nije monotono, ali ne donosi rezultate kao pravilno programiran trening.
3. Priča s vama usred serije o nevezanim stvarima. Ono što bi trebao raditi jest paziti na vašu formu i ispravljati vas, brojati vaša ponavljanja i kontrolirati tempo izvođenja vježbe.

4. Visi na mobitelu usred vašeg treninga. Razgovor, poruke, Facebook, Instagram... nije bitno što je, trenerova pažnja treba biti na vama.
5. Ne prakticira ono što propovijeda. Plaćate ga da vam pomogne oko skidanja masnog tkiva, a on sam ima 15-ak kila masti viška.
6. Ne stavlja uopće naglasak na prehranu. Ako je nekome stalo do vašeg napretka kao spada, onda će se pobrinuti da radite ono što treba i ostatak dana, a ne samo za vrijeme treninga. Tek pravilna sinergija prehrane i treninga donosi rezultate.

7. Ne može vam objasniti zašto radite neku vježbu, koja je korist te vježbe ili zašto nešto trebate jesti. Jednostavno pravilo: Ako nešto ne možeš objasniti dovoljno jednostavno, to samo znači da ni sam ne razumiješ dovoljno dobro.
8. Nije spreman za vaš trening unaprijed nego ga smišlja usput. Ako čujete: „Hmmm, mogli bismo danas malo raditi...“ – odmah počnite tražiti novog trenera.
9. Provodite vaše zajedničke treninge na spravama za kardio ili kružite po spravama u teretani... to možete i sami. Ako plaćate nekoga da vas trenira, onda ga barem nađite nekoga tko će to napraviti kako spada.

Evo lista nekih pitanja koja biste trebali postaviti sami sebi prije nego krenete u suradnju s nekime koga ste našli online:
1. Kada upišete trenerovo ime u Google, nailazite li na ikakve stručne tekstove ili jedino na njegove slike na Instagramu? 
2. Znate li kako se trener izražava i koje su njegove mogućnosti prenošenja znanja?
3. Je li fokusiran na prodaju raznih suplemenata ili se bazira na hrani?

To je ono što mi pada na pamet za sad, slobodno se u komentarima uključite pa da prodiskutiramo i produžimo listu. 
Ne kažem da sam ja idealan trener, reći tako nešto bilo bi zavaravanje samoga sebe. Svjestan sam da učenje i napredovanje traje do kraja života i veselim se tome. To me gura da iz dana u dan i dalje čitam, istražujem, isprobavam. Broj ljudi s kojima surađujem strelovito raste i ovom se prilikom želim zahvaliti svima koji su mi ukazali povjerenje i tako mi pomogli da steknem još iskustva.

Ako je netko zainteresiran za suradnju online putem i/ili individualne treninge na području Zagreba, slobodno se javite. 
Hvala na čitanju. 

Autor: Donat Rupčić
Možete me pratiti i kontaktirati putem Facebooka.
Još bi vas moglo zanimati: 10 osnovnih smjernica za gubitak masti