All for Joomla All for Webmasters

Blog

Falafel pržen na ghee-u

Falafel pržen na ghee-u Sastojci: 2 šalice slanutka Himalajska sol Žlica integralnog brašna Ghee maslac Opg Serini krumpir – Namočiti slanutak preko noći. Ujutro iscjediti vodu i isprati slanutak te ga staviti u blender ili multipraktik. Ubaciti češanj češnjaka, jedan luk, malo himalajske soli i začina po želji. Sve zajedno izblendati, ubaciti u posudu i posipati malo integralnog brašna ili

psylliuma da poveže smjesu.

Oblikovati kuglice, ubaciti u vrući ghee i pustiti da se poprže nekoliko minuta dok ne poprime smeđu boju.

Poslužiti uz pire krumpir posipan oljuštenim sjemenkama konoplje.

Ghee je pročišćeni maslac.

Ghee ne sadrži kazein i laktozu, zbog čega je pogodan za osobe alergične na mlijeko. Ne sadrži sol, šećer, arome niti konzervanse. Sadrži zasićene i nezasićene masne kiseline, no bez obzira na zasićene masne kiseline, ghee smanjuje razinu štetnog kolesterola u tijelu.

Termostabilan je i time pogodan za kuhanje ili prženje na njemu.

Pretplata na newsletter

Članci