All for Joomla All for Webmasters

Blog

Ono što heljdu izdvaja od drugih žitarica je odsustvo glutena i vrlo brza priprema. Potrebno je svega 20-tak minuta kuhanja bez prethodnog namakanja da mala i tvrda zrnca utrostruće svoj volumen i omekane. Heljdu možete koristiti za pripremu jela baš kao što koristite


Falafel pržen na ghee-u Sastojci: 2 šalice slanutka Himalajska sol Žlica integralnog brašna Ghee maslac Opg Serini krumpir – Namočiti slanutak preko noći. Ujutro iscjediti vodu i isprati slanutak te ga staviti u blender ili multipraktik. Ubaciti češanj češnjaka, jedan luk, malo himalajske soli i začina po želji. Sve zajedno izblendati, ubaciti u posudu i posipati malo integralnog brašna ili


Ghee krem gusta juha kao lagani, topli dnevni obrok ili večera! Sastojci: ghee, luk, češnjak, mrkva, buća, mlado zelje, krumpir, zobene pahuljice, papar i solni cvijet. Umjesto luka i češnjaka na ghee-u možete par sekundi zagrijati indijske masale, doliti vodu i povrće, pa kuhati


Sastojci za ovu izuzetnu juhu: crvena i žuta mrkva, luk i češnjak, batat, svježi tofu, miso pasta, sol, fajita začin i žlica ghee-a.
Priprema: operite i narežite povrće te ga kuhajte u slanoj vodi 15 minuta. Dodajte svježi tofu narezan na kockice i kuhajte još dvije minute.


Pretplata na newsletter

Članci